ROSALIE WOLTING

Rosalie Wolting

Danservaring

Toen ik zeven jaar was, ging ik een keer met een vriendinnetje mee naar haar dansles, jazz. Dit toen nog niet wetende dat dat uurtje dansen mijn favoriete uurtje van de week werd. Ik was na mijn proefles direct verkocht en ben nooit meer gestopt. Ik heb 11 jaar lang gedanst bij DIFF, onder andere op de vooropleiding, in het showballet en het jazz wedstrijdteam en heb heel veel mooie en toffe optredens mogen doen. Ook heb ik een tijd als horecamedewerker achter de bar gewerkt op vrijdag en zaterdag. Nu doe ik dat nog af en toe, bijvoorbeeld tijdens evenementen.

Op dit moment studeer ik de HBO-bacheloropleiding Docent Dans in Amsterdam aan het Lucia Marthas Institute for Performing Arts en zit ik ik mijn tweede jaar. Daarnaast geef ik op zaterdag les aan de vooropleiding van DIFF en verschillende recreatielessen in de stijlen ballet en modern.

Dansstijl

Allround

Opleiding

Studeert de HBO-bacheloropleiding Docent Dans aan het Lucia Marthas Institute for Performing Arts.

Functie

Docent & Horecamedewerkster

Geeft deze les(sen) bij de Zwolse Balletschool

Klassiek ballet en modern

Motto

"Focus on your goal. Don't look in any direction but ahead."

rosalie-wolting-zwolse-balletschool