Vacature Balletdocent - De Zwolse Balletschool

De Zwolse Balletschool, onderdeel van DIFF Dance Centre in Zwolle, is voor seizoen 2023-2024 op zoek naar een hbo-geschoolde balletdocent.

Lessen en werkdagen

Wanneer je bij ons aan de slag gaat zul je de volgende lessen gaan geven:

• Ballet regulier (diverse leeftijden)
  • Ballet gevorderd (diverse leeftijden)
  • Kleuterdans

Het is een pré wanneer je ook andere dansstijlen kunt geven, dus geef dit zeker aan in je motivatie.

Je werkdagen zijn in overleg, maar onze voorkeur gaat uit naar:

• Zaterdagochtend en -middag
  • Maandag- en/of woensdagavond (2 à 3 lesuren)

Over de Zwolse Balletschool en DIFF Dance Centre

De Zwolse Balletschool is een initiatief van DIFF Dance Centre en is ontstaan vanwege de grote populariteit van Klassiek Ballet voor zowel kinderen als volwassenen in de regio Zwolle.

DIFF is al jaren de grootste dansschool van Zwolle, waar je terecht kunt voor bijna alle dansstijlen. De Zwolse Balletschool verzorgt de ballet-, peuter en kleuterlessen en is gevestigd in de hoofdlocatie van DIFF.

Naast de recreatielessen heeft DIFF Dance Centre meerdere wedstrijdteams (zowel hiphop als modernjazz), een vooropleiding dans en niveauklassen voor klassiek ballet.

Ook werken we samen met een grote onderwijsinstelling en bieden we pre-professionele dansprogramma’s aan in het voortgezet onderwijs in Zwolle.

Jaarlijks hebben wij twee theatervoorstellingen, ondersteunen we regelmatig in entertainment bij lokale en regionale evenementen en organiseren we i.s.m. Nationale dansbonden diverse danswedstrijden in Zwolle.

Solliciteren

Interesse en enthousiast? Laten we dan snel kennismaken! Stuur vóór 1 februari a.s. je motivatie (incl. cv) naar claudia@diffdancecentre.nl.

Dit mag zowel schriftelijk als via een video!

Wanneer wij net zo enthousiast zijn en je op gesprek willen uitnodigen, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op!